Bende o hastanede randevu bulamamıştım sabah 8 ve 12 de randevular açılıyor 4 doktor var sanırım belli bir kota var sıramatikten randevu alabiliyorsun ama sakın Zeynep hafize Öztürk inal diye bir doktor var ona alma sadece azar yiyip çıkarsın kadın sadece bağırıyor 7 haftalık olmak üzereydi gittim bebek kesede yok dedi bi ton da azar saçma bir şekilde bağırıyor doktor demeye bin şahit ardından o gün içerisinde özele gidip kalp atışını dinlemiştim yani bilgin olsun