Hanımlar bende artimed erken gebelik testi vardı dün hafif çizgi vardı bugün ilk 5 dk hemen çıktı net çizgi. Ama ben bu teste güvenmediğim için bebetime kaset test yaptım iki tane ikisindede çıkmadı adetime son 1 gün kaldı. Artık sağlık ocağına gidip kan vermeye utanıyorum😢