Mercan0652 sezeryan mı düşünüyorsun sendee
Bebek doğduktan sonra hemen koynuma koydular gösterdiler o anda bi hemşire azıcık sıkıp ağzına süt verdi ben orda titrerken🤣 hemen sonra dışarı çıkarmışlar bebeği ailemin göreceği bir yere odada giydirmişler onlar da dışarıda izlemiş yanına sadece eşimi almışlar 🫶🏼 gaz durumu 1 günde çıkmadı bekleselerdi 2. Günde çıkardı ama bir gün kaldım ben hastanede o yüzden lavman verdiler bana öylece çıkardım gazı da 🥲 hastane yemekleri kötüydü annem çorba yapmıştı hoşaf falan kaynatmıştı onlardan yiyebildim çıkarken katı yiyebilir miyim dedim evet dediler gaz yapacak şeyler hariç izin verildi