ozgmom mihraninannesi02 Allah yardımcınız olsun sağ salim sağlıkla kavuşun inşallah her şey gönlünüzce olsun☺️🩷🥰
Nilayy95 mihraninannesi02 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 😊 o tarifsiz duyguyu sorunsuz problemsiz yaşarsınız inşallah 🙏🏻
nevaneva mihraninannesi02 allah kolay hayırlı sağlıklı acısız ağrısız musmutlu doğum nasip etsin bol bol subhaneke okuyun kolaylaşması için hayırlı olsun şimdiden darısı mayısta bana ve bekleyenlere inşallah🙏🏻😍
yeni_anne2 mihraninannesi02 Rabbım saglıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Allah yardımcınız olsun 🌸🤲
Mercan0652 mihraninannesi02 ayy seni hatırladım ikimiz de normalden korkuyorduk galiba 😅 sağlıkla kavuş bebisine inşallah bakalım ben napcam daha var 😅
mihraninannesi02 Mercan0652 yaa evet korkuyordum ve sezaryene karar kıldım hayırlısı olsun artık 🥲🥲 daha çok mu senin inşallah gelir senin miniş de sağlıkla 😍
Mercan0652 mihraninannesi02 iyi olmuş içine sinen neyse öyle olsun önemli olan bebisin sağlıklı olması ☺️ ben daha 30+2 yım canım biraz varr 😅 çatı kontrolü yapmış mıydı doktor sana bu arada bana 37 de yaparız dedi umarım geç olmaz da😅
Pembiskizim mihraninannesi02 hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın ınsAllah 🌸 Rabbim bizede hayırlısıyla sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ınsAllah ki isteyen herkese de tez vakitte bebiş nasip etsin Rabbim ınsAllah 🌸🩷
mihraninannesi02 Mercan0652 bende öyle düşünüyorum 🥰 çatı muayenesi yaptı 36 da çatım iyidi doğum için ama ben korktuğum için sezaryen istedim 🥲