Onurbanuu Karnımın altına dogru ince bi sızı var arada gelıyor biraz gazım var acaba ondan mı dıyorum yoksa büyüyor diyemi boyle olan varmı acaba üşütmüyorumda aslında ama
Nilayy95 Onurbanuu ilk haftalarda çok normal. Bebiş büyüdüğü için benim bacaklarıma doğruda iniyordu o sızı 😊 rahim genişliyor
Onurbanuu Nilayy95 daha 10 gun var gıtmeme doktora korkuyorum bıraz aslında korkucak bısey yok ama ıste genede ınsan merak edıyor🥰
prensesannesi-01 Onurbanuu MasaAallah gözün aydn canım tam olarak ne zmn duydunuz ben de 4+5de merak ettigim için soruyorum
Yenianne91 prensesannesi-01 genelde 6 haftadan sonra duyulmaya başlanıyor canım ben tam 7.haftama girdigim gün duymuştum, hatta o güne kadar duymadıgım icin korkmustum hep aslında normalmiş
Eymen68_ Onurbanuu bende 7 haftalığım az ayakta duruyum bel ağrısı ve sol iç bacağım ağrıyor dinlenince geçiyor
Thirtyynovember Onurbanuu bende bugün 7 hafta oldum ve hapsurunca inanılmaz bir acı oluyor alt karnımda onun dışında başka hiç bir sorunum yok dedigibiz gibi büyüdüğü için bence böyle oluyor