FatmaKandemir cidden mi 😳
Ay hadi hayırlısı olsun canım inşallah hayırlı doğumların olur
Zaten korkulacak birşeyde yok maksat insan diyor buna ayrılmış bir zaman dilimi varsa demekki bir sebebide vardır bu yüzden dedim
Benimde 35+3 günlük oldum bu geceden itibaren
39 da doğurmak isterim açıkçası 😅