Purple41 Göbeğim aşağıya inmiş çevremdeki herkes böyle söylüyor. Böyle olup doğumunuz ne zaman başladı kızlar 😇
Gizem1992 Purple41 bnmde aşagıda olduğunu söylüyorlar ama 36+5 im doktorum bebek kanala yerleşmemiş demişti
Purple41 Purple41 Evet geçen hafta kontrole gittiğimde banada kanala girdiği ile ilgili bsey demedi. Siz normal doğum mu istiyorsunuz Gizem1992
Gizem1992 Purple41 ilk oğlum normal oldu yani bu da normal olur dedi ama kanala da yerleşmesi lazm artk bnce bakalm nasıl olacak yerleşince zaten kendin anlarsın dedi nasıl anlıcam Bilmiyorm ama
Purple41 Gizem1992 benim ilk doğumum olacak ama çevremde öğrendiğime göre kanala girdiğinde kasıklarda aşırı bi baskı oluyormuş ordan anlayabilirsiniz belki