Nesonunbeybi braun thermoscan 3 ırt 3030 modelini öneririm. 4 yıldır kullanıyorum çocuğum çoook hasta oldu hastanedeki ölçümlerle hep karşılaştırdım beni hiç yanıltmadı. Ateş seviyesine göre bipliyor iki katı pahalı modeli de ışık çıkarıyor ama onu aldığına pişman olan çok arkadaşım oldu yanlış ölçüyordu. Ben hiç parasında değildim bence bebek için en en önemli şey. Bu gerçekten üst pahalı modelinden daha iyi