Babymircle benim de kızım 3 buçuk yaşında hamile kaldığımda 3 yaşındaydı ve hamileliğin sağlıklı olduğundan emin olduktan sonra bütün sürece onu da dahil ettik.Tüm kontrollere geldi, doktor ona bebeği gösterdi her defasında ablasına benziyor, ablası ile oyunlar oynayacak gibi onu özendirecek şeyler söyledi. Benim kucağıma çıkmaması gerektiğini falan anlattık doktorla beraber.Bence süreçten hiç olumsuz etkilenmedi. Bazen kardeşim diye karnımı seviyor, karnıma oyuncak bırakıyor kardeşim oynasın diye vs. Doğunca kıskançlık vs olur mu şimdiden bilemem ama çocuk kardeş fikrine yavaş yavaş alıştırılmalı, kardeşe nasıl davranılması gerektiği ile ilgili oyun yoluyla vs bilgiler verilmeli.Pat diye kardeşi karşısına çıkarırsak nasıl tepki vereceğini tahmin edemeyiz.