Ebbruu bacım ya bişey sorcam ben hamile olduğumu çarşamba öğrendim tesadüf eseri adet kanaması gibi yoğun bir kanamam oldu doktora gittim rahimde kalınlaşma var adet olcan dedi eve yolladı eve iki test yaptım pozitif çıktı ama kanama devam etti yine gittim doktora hamile olabilirsin dedi hcgm de 100 çıktı hanilesin dedi adet sandığım kanamada 3.gün kesildi kafam karıştı ya 😂🙄