Su azlığı sadece tek başına normal doğuma engel değil bence bende şuan 36 haftalığım suyum azmış yani doktor idare eder diyor ama bebeğim zayıf vede kordon bir tur boynunda dolanmış sen sezeryan düşün dedi başka bir doktora sordum oda aynı şeyleri söyledi normal doğum çok istiyordum ama önemli olan sağlık sezeryan diyorlar şimdilik her ikisine de hazır olmaya çalışıyorum