ertonunannesi23 bebeğim 4300 kilo doğdu 3 hafta önce dün kontrolümüz vardı 4850 olmuş tosunum hala yenidoğan kıyafetlerini giyiyor bol bile bazıları. Benim bebeğim de en başından beri iki hafta önden gidiyordu bu erken doğuma sebep olmadı ama zorunlu sezeryan oldum sadece baş ve omuz çevresi genişliğinden dolayı. İçinizi rahat tutun