sselime_bebek1 Bebeğim 1 aylık bugün kontrole götürdüm ekg normal ama şah damarında darlık var dedi doktor 1 ay sonra tekrar götürücem darlık varsa anjiyo yapılıcağını söylediler böyle bir durum yaşayan var mı çok kötüyüm başına gelen varsa lütfen yazsın