MinikMucizem____
Ben size ege üniversitesini önerebilirim, 27. haftamda gitmeye başladım inşallah doğumum orada olcak, biraz sıra bekliyorsunuz sadece yani randevu alıp geldim olmuyor içeride sistem farklı işliyor ilk gidişinizden sonra da alışıyorsunuz😁 ilk sizinle yüz yüze konuşan doktor ayrı, ultrasonla bakan doktor ayrı yani 2 doktor ilgileniyor, her gidişinizde farklı doktor oluyor evet ama hepsi çok bilgili ve ilgili, benim ilk doğumum ve çok korktuğum için egeyi tercih ettim, Allah korusun herhangi bir ters durumda sizi başka hastaneye sevk etmiyorlar çünkü egenin üstü yok, fazlasıyla araştırmacılar ve iyi olduğunuzu görmeden bırakmıyorlar, hastane yeni değil, odaları nasıl bilmiyorum ama burda birisi eski olduğunu söylemişti, eğer bunlara takılmazsanız tercih edebilirsiniz