Canlarım ballarım 33 haftalık gebeyim yukarıdan bakınca hiç çatlak yok gibi duyordu ama şimdi aynada fark ettim çatlaklarım oluşmaya başlamış önerdiğiniz bi krem var mı acaba bu haftadan sonra bir faydası olur mu yada kremi sürünce bu çatlaklar kaybolur mu