Merhabalar 4.5 haftalık hamileyim ama kendimi hamile gibi hissetmiyorum belirtiler ne zaman başlıyor ve ne gibi belirtiler var?
Arada sancı giriyor ama anlık bir de sol tarafta bir yoğunlaşma hissediyorum sanki bir şey çekiliyormus gibi ama ağrılı değil