Bedriye12 Kelebeekkk benimde ikinci gebelik inmiyor birinci gebeliğimde 42 de doğurdum yine de inmedi
Kelebeekkk Bedriye12 benimde doktorum cumaya kadar bekleyeceğini söyledi cuma hastaneye yatışım yapılacak. Duruma göre suni veya sezeryan olacağım
Sukrangoler Kelebeekkk merhaba son durumunuz nedir acaba aynı durumu bende yaşıyorum bebeğim kanala inmiyor
Kelebeekkk Sukrangoler cuma sabahı doğurdum kordon kısa olduğu için bebek kanala inememiş sonrasında indi
Rumuz36 Kelebeekkk öncelikle hayırlı olsun Bebeğiniz kanal hizasında mıydı yoksa sağda veya solda duvara mı yaslamıştı başıni