Eshi Merhaba sezeryan olacağım 2 ay sonra hangi devlet hastanesi daha iyi sizce dikiş benim için çok önemli dikiş aldırmak istemiyorum sonrasında yapıştırma olmasını istiyorum lütfen tecrübeleri olanlar yazar mım
Mrzbrvdr Eshi Göztepe Süleyman yalçında ablam sezaryan oldu 2 sene önce dikiş izi hiç belli olmayacak kadar ince kıl gibi dümdüz.