Çok geçmiş olsun. Benim doktorum bitki çaylarını kesinlikle önermiyorum kullanma demişti. Bal, pekmez, ballı süt, ballı şerbet gibi şeyler yiyip içtim. Meyve-sebze türü yemeye özen gösterdim özellikle portakal mandalina gibi şeyler. Günde en az 2 litre su içip bol bol yattım dinlendim, terledim o şekilde atlattım çok şükür.