
Merhabalar geçen hafta Salı günü şehir hastanesinde ikili tarama testi yaptırdım 2 hafta sonra sonuç çıkar dediler . Bugün e nabıza girdim böyle bir sonuç gördüm . Sonuç birimi yazıyor ama olması gereken birim yazmıyor . Acaba henüz tamamlanmadı mı sonuçlar eksik mi ? Daha 1 hafta oldu çünkü gitsem boşuna gider miyim bilmiyorum. Böyle bir sonuç ile karşılaşan veya anlayan var mı bu sonuçlardan yardımcı olursanız çok sevinirim