anneoluyorum42 Hanımlar merhaba henüz 3 haftalık hamileyim karnımda ağrı ve kramplar oluyor ara ara batma oluyor normal mi acaba aklıma takılıyor?
Yalinn8 anneoluyorum42 normal canim, ilerledikce hep buna benzer seyler olucak, dayanilabilir oldugu ve kanama olmadigi surece endiselenme😉
Ftmcmc anneoluyorum42 çok normal tatlım bolca dinlenmelisin 10.haftaya kadar sürmüştü bnm ama çok şükür şimdi iyiym 20 haftalık olduk sadece midem yanıyo onada süt 🥛 içiyorum
gozdegokce Normal canım bir süre bu ağrılar olacak özellikle her adet döneminde ben 8. Haftaya girdim şu an adet dönemim ve aynı ağrıları yaşıyorum ilk zamanlarda ki gibi sık olmasada
Yalinn8 anneoluyorum42 benim de ilk, haftan ilerledikce sen de birilerini bilgilendiriyor olucaksinn😊