Asdftre ben 9 saat suni aldım açılmam hiiç ilerlemedi sezaryen oldum çünkü kordon dolanmış sabaha kadar beklesek de olmayacakmış zaten doğduğunda mosmordu bebeğim. Boşuna o sancıyı çektim ama içim rahat yanii en azından normal doğum denedim , doğum sancısı neymiş yaşadım ve tam zamanında da sezaryen kararı almışız