Hazal1234 Benim de 2. çocuğum sezaryen ben de tüp ligasyonu yaptırıcam.
biz 2′ye bile cok zor karar verdik cok sükğr bir oğlan bir kız yaşım 33 allah olmayanalra versin.
İkisinin okul masrafını,hobilerini,gezmelerini anca karşılarız yanlışlıkla da üçe hamile kalma stresi yaşamak istemiyorum.İleride hayat bu belli olmaz ama tüp bebek seçeneği her zaman var en azından.