Kızlar benim koltuk altımda ve boynumda uzun süredir egzama var normalde kortizonlu krem kullaniyodum şuan hamile olduğum için kullanamiyorum saglik ocagindaki doktor kortizonsuz krem yazdi ama hiç faydasi yok 13. Haftadan sonra kortizonlu kullanabilirsin dedi valla kaşidikça da yara oluyo yok mu şöyle etkili bir krem yoksa doktorun dedigi gibi 13. Haftadan sonra mi kullansam normal kremi mi ay kaşinti o kadar zor ki yara oldu heppp😔