Reglim iki gün gecikti normalde adet öncesi göğüs hassasiyeti yaşamam elimi vuramıyorum şimdi dün duştayken dikkat ettim bayağı uçları büyümüşleridi ve sertlerdi akıntım falan yok ara ara kasıklarımı doluluk hissiyle kaplayan bi ağrı oluyor ve bel ağrim var nedense midemde bi tuhaf test aldım ama korkuyorum yapmaya bunlar belirtiler mi acaba