Haziii Kızlar bugün 4.günüm sezaryen doğum yaptım ağrılarım çok kötü yatıp kalkarken ayaktayken çok acı çekiyorum .Bazen yanıyor şişmiş gibi hissediyorum.Kaç günde toparlandınız neler yaptınız
sseydaa34 Haziii 10 güne toparlanırsınız ama sık sık hareket edin eğer ağrı var diye hareket etmezseniz iyileşme gecikir
1evremti Ben de 28 ocakta sezaryen oldum, benimde hâlâ ara ara ağrılarım oluyor yanma şeklinde ama daha dayanıklı oluyorsunuz bir süre sonra sizin yaranız daha çok taze sabredin. Ağrıya dayanamazsanız parol alabilirsiniz 😊