Gunnnessss evet ben kullanmıştım, doğru tüp bebek öncesi verilmişti bana. Serum 1600 tl falandı. 3 saat sürmesi lazım benimkini ayarlayamadılar 2 saatte bitmişti. Sonrasında da temizlemesi için yarım saat izotonik, yani toplam 3.5 saat sürmesi lazım ama benimki 2.5 saatte bitmişti