Ben şeker yükelemesi yapmadım bi ölçüm ile şekerim olduğunu öğrendim ve diyette başladım doktorum 140 altı olursa sıkıntı yok demişti birinci saat çok şükür ki dikkat ettiğim zaman hep baya altı çıkıyor fakat bu akşam ikinci saati de merak ettim ve ölçtüm ilk saatle sonucum aynı çıktı 126 ilk saat 128 ikinci saat bu normal mi acaba bi kaç defa yine bakacak ama endişelenmem gerekiyor mu?