Doğumunu eda hanıma yaptıran, yaptıracak olan var mı? Memnunmusunuz?
Rtbli ben eda hanıma takipliyim canım memnunum şimdilik
Rtbli ben çok memnun kaldım tavsiye ediyorum çok ilgiliydi
seher_edz Muayene ve doğum ücreti nedir acaba