Kizlar Eylül de bı boş gebelik geçirdim o zaman yakın çevreme de demiştim hiç bebek var gibi hissetmiyorum diye öyle de çıktı şimdi 5+5iz aynı öyle hissediyorum olabilir mi sizce üst üste boş gebelik doktor çok nadir görülebilir dedi üst üste yaşayan var mı boş gebeliği