HilalAkgl Merhaba bayanlar 37+6 ncı haftadayım Çamasırımı ıslatacak kadar bi akıntım oldu sonra degıstırdım ped koydum kontrol için sanah kalktıgımda oda ıslanmıstı sabah doktorumu aradım gıttım suyunda bıraz azalma olmus bırsey yok dedı bana bı ped verdı onun rengının degısmesı lazım dedı hastanede akıntım olmadıgı için renk aynı kaldı fakat yıne camasırıma gecmıs su Ama ne yapacagımı bılmıyorum bu tarz olay basına gelen var mı acaba bılemedım ne yapacagımı yardımcı olur musunuz lütfen
HilalAkgl Su sızıntısı koku ve renk yok normal su gıbı yanı suyum gelıyor olabılır mı onu bılmıyorum yarın tekrardan doktorumu arıycam ama aklıma takıldı