Busmumyy 6+6 da doktorum kalp atışı için davet etti inşallah duyabiliriz çok heyecanlıyım 2.bebeğim olucak 🥹 sizler kaçıncı haftalarda duyabildiniz hanımlar
Busrat_ Busmumyy benşmde 5 haftalık bugün kese gördük kalp atışı duyulmadı karından baktı haftaya tekrar çağırdı 😍 inşallah duyarsınız hemen
Sitasya Busmumyy ben acile gitmek zorunda kaldım enfeksiyondandolayi 6+0 dı kalp atışı yok dedi bugün normal kontrole gittim kalp atışı var dedi ama dinletmedi doktor yine 6+0 aklim karisti 🥺
dilaradoyan Busmumyy 7de duymuştum ben ☺️ bazen 6da küçük diye duyulamayabiliyor ya da geç döllenme olabiliyor en garanti 7-8hafta yani duyulmasa da bu haftanızda biraz daha bekleyin. Sağlıcakla inşallah
Parilti007 Sitasya küçük olduğu için dinletmiyor bazı doktorlar 7de açıyor. Ama ekranda atımını gördüyse sorun yoktur
Sitasya Busmumyy bilmiyorum 3 gün yeşil gri akıntım oldu koyu sarı olarak devam ediyor kültür aldılar 10 gün sonra öğreneceğim çok teşekkür ederim