Pollymomy Sendenbanakalan ben yaşadım. Progestan iğne ve fitil kullanıyorum. Tek yol bu. Koruyucu önlem olarak. Başka bir tedavisi yok. Strese gerek yok. İlaçlarınızı kullanıp bol bol dinlenip, bol su için. Bu kadar. Ama bu ilaçları kullanmıyorsanız risk var.
Sendenbanakalan Pollymomy riskmi ? Düşük yaptım kullanırken yani cokta güvenmemk lazım Allah ol derse olur hic bşy engeliymez:(
Pollymomy Sendenbanakalan tabiki de öyle en son yazdığınızı okumamıştım. Bilmiyordum düşük olduğunu. Geçmiş olsun. Düşecek olanı tutamaz ilaç tabiki de haklisiniz. Sadece önlem alınması gereken durumlarda kullanılan Yöntem bu demek istemiştim. Tekrar geçmiş olsun.
Hsny_6 Sendenbanakalan benim sancım oldu bir kere bebeğin başı rahim ağzını sıkıştırıyordu, doktor tedbir amaçlı başlattı 31. Haftada. Şimdi 34. Haftaya girdik. 36 bitene kadar kullanacağım💫