momBg yok canım vermedim. Freely erken gebelik testi yaptım dün sabah çift çizgi gördüm lekelenmelerim hala devam ediyor. Bu marka çok fazla yalancı pozitif sonuç veriyor yazmışlardı hep araştırdığımda. Bugün yine aldım başka marka yoktu aynı marka aldım akşamüzeri yaptım tek çizgi. Sabah ilk idrar ile yaparsam sonuç değişir mi bilemiyorum 🤷🏻♀️ sanırım adet olacağım 4 gün var adetime