Kizlar 18+4 olduk hava çok soğuk en azından ayağıma sıcak su torbasi koyuyorum zararlı mıdır
C01_ gaz sancısı olduğunda bende aynısını yaptım ben bir zararı olacağını düşünmüyorum
C01_ ben kullanıyorum bacaklarıma ayaklarıma vs bel hariç her yere gezdiriyorum😂
C01_ sicak su zararli diyorlar ama ben hala kaynar suyla dis alirim 30. Haftadayim 😁