Ebrarrr bende 7 haftalık hamileyim kahverengi lekelenme bende de oluyor kasık ve bel ağrım da var üstelik progestan kullanıyorum. Hatta 4 gün önce kırmızı renk geldi ve iğne vuruldum. Bizim düşük tehlikemiz biraz daha var sadece ama korkma doktor sana da progestan verir düzenli kullan bol bol dinlen oturup kalkmana diklat et ani hareketlerden kaçın. İyi düşün iyi olsun. Hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun inşallah..