wherearetheavocados her bebeğin gelişimi farklı oluyor genetiğe bağlı beslenmeye bağlı birçok şey etki ediyor
2 haftaya kadar ileriden veya geriden takip etmesi çok normal
USG ile birebir de doğmuyor çoğunlukla +-200/300 gr oynuyor
Önemli olan çok2 haftadan fazla geride olmaması, sağlık sorunu olmaması işte misal kordon dolanması olur bebek gelişmez veya atıyorum plasenta yaşlanması kireçlenmesi olur bebeği besleyemez o zaman sorun olur ama onun dışında başta da belirttiğim gibi her bebeğin gelişimi farklı 🌸🩷
Mesela benim de şükür şekerim bişim yok ama kızımın gelişimi önden gidiyor 34 haftalık olduk 2650 gr dedi 50 cm görmüş. Ama mesela benim de erken doğum riskim var 2 gündür hastanade yatıştayım. 2 doz ciğer geliştirici vurdular ilaçlar serumlar. Önemli olan sağlıkla zamanında gelsinler.