Kızlar merhaba 12 haftalık gebeyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Kanamam oldu fakat çok şükür bebeğim sağlıklı ama hastaneden çıktıktan sonra kahverengi akıntım oluyor lavaboya gittikçe ayrıca hafif kahverengi lekelenmede oluyor. Doktorum iğneden dolayı normal olduğunu söylüyor. Aynı durumu yaşayan var mı acaba??