elifbsraaa1 Hande_tn canım benim 1 Şubatta 3.gün embriyo transferi oldum 🥰 Dün betam 55,73 çıktı ama çatlatma iğnesi vurulmuştum 6 şubatta onun etkisi olabilir şu anda kaset testlerde çift çizgi görmeye devam ediyorum 13 Şubat test günüm
elifbsraaa1 Hande_tn oh oh ohhhh maşallah 🧿 😍 çok şükür bu haberi verene ❤️ Sağlıkla kucağına da almayı nasip etsin allahım inşallah ❤️
elifbsraaa1 Hande_tn seninde değerin çok iyi maşallah 🧿 artacaktır dahada beni doktor 19 ocakta çağırdı tekrardan senide 17sinde mi
elifbsraaa1 Hande_tn Evett yakın süreçler olacak inşallah ❤️ hep pozitifi düşünelim her gün duayı hatırlatalım birbirimize çok güzel bi gebelik geçireceğiz 🥰❤️
Hande_tn elifbsraaa1 bugün kan verdim 3600 çıktı doktor o yüzden karından ultrasonla baktı belli belirsiz 5 mm gördü haftaya çağırdı cuma günü 21 inde 🥰 6000 -7000 olunca daha net görünürmüş vs zaten daha kese olacakta bebeği görecemizde kalp atışı felan beklemek gerçekten zor 🥹
elifbsraaa1 Hande_tn ohhhh maşallah 🧿 çok mutlu oldum canım senin adına Rabbim sağlıkla karnında büyütmeyi ve kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️
Naviber Hande_tn benimde 14.gün 4440 çıktı ultrasonda çok net görünmedi. Benim de sizin gibi değerlerim yüksek çıktı. Umarım dilediğimiz olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻