Merhaba canım. Bana hemşireler sadece bi kaç saat depend kullanmama izin verdiler. Terleme yapıp iyileşmeyi olumsuz etkiliyormuş öyle dediler. Aslında depend çok aşırı rahattı. Ben lohusa külodu aldım. Doğumdan sonra da epey kullandım onu. Çok konforlu. Onu tavsiye ederim.