Elif_111 Ben neredeyse bir ay önce vajinal enfeksiyon nedeniyle fitil vermişti doktor ama o ara hastaydım daha sonra adet dönemi girdi kullanamadım oda sıcaklığında duruyor şu an kullansam zararı olur mu