Esrakalkanc Doktorum cezarette onerdı kızlar henüz 12 gunluk lohusayım 40 bıtmeden başlıcam baska da Bebek ıstemıyoruz hap ve prezervatıf ıle korunucaz uzun zamandır korunsnlar nasıl korunuyorsunuz
3prensAnnesi_ Esrakalkanc benim 3.sezaryen olacak nasipse mart sonu, kafam karmakarışık tüp bağlatma mı yaptırsam diyorum, yada yaptırmasam dediğiniz yöntemleri denesem. Spiral ürkütücü geliyor 😂