Selam kızlar. Doktorum folik asit olarak Accefol 1 önerdi. 14. Haftaya kadar onu kullan dedi kullanıyorum. 14.haftadan sonra da Accefol 2 önerdi. Ama bu ilacı ben hiçbir eczanede direkt bulamıyorum en son gittiğim eczacı dedi ki bunlar çok pahalı vitaminler biz o yüzden direkt rafa getirtmiyoruz isteyen oldukça depodan getirtiyoruz dedi. Yani ben her gittiğimde birkaç saat sonra depodan gelmesini bekliyorum ilacın. Doktoruma çok güveniyorum eminim kendisine göre en iyi ilacı öneriyordur. Ama gerçekten bulmak zor oluyor. Siz böyle sıkıntılar yaşıyor musunuz?