Ben geçen hafta pazartesi kürtaj olmuştum bugün Bilkent genetikten randevu almıştim doktor baya anlattı konuştu ilk gebelik olduğu için genetik teste gerek yok pihtilasma bakalım dedi bide kafana çok takma çok araştırma eğer 3 ve daha fazla değilse dedi bazen cehalet mutluluktur dedi