Lilyeva evet aynıydı o kadar erken başlıyordu ki. Bir senedir sadece sol göğsümde ağrı vardı sürekli adet öncesi sonrası. Yumurtlama döneminde daha da artıyor. Hatta şu an bile ağrı var ama dönem dönem geçen sonra yine başlayan bir ağrıydı. Genel cerraha gitmeyi bile düşünüyordum bunun için ama hormonlardan da kaynaklı olabilir diyordum çünkü ele gelen kitle falan da yok. Adet dönemi de ikisi birden dokunulmayacak derecede ağrıyor. 🥺 Siz de baktırın isterseniz. Bazen belirti süt gelmesi falan da oluyormuş ama bende öyle olmadı hiç sadece ağrı oldu.