Kızlar 40 haftalığım. Suyum azalınca mecburi yatış yaptım suni fitil verdiler. Yarına kadar Başka vermeyeceklermiş. Ebe egzersiz yapmama izin vermedi. Fitil kayarmış. Devamlı yat yürüme bile diyor. Ama yürümezsem bu açılma nasıl olacak. Kendiliğinden açılmam olur mu yoksa dinlemeyip squat vs. Yapsam mı.