Hanımlar çarşamba doktora gidicem sanırım 4 haftalık falan hamileyim kaç gündür aşırıı acıkıyorum bianda içim çekiliyor bide mesela bugün evi süpürdüm bitirdim yüzüme yüzüme böyle sıcaklık basıyor sizdede oluyormu bi başım dönüyor gibi oluyor😂 normal mi anam sizde böylemiydiniz bugün canım eşim aradı adamı bile suçu günahı yokken azarladım kızdım ama sonra aradım özür diledim tabiki bianlık sıcaklık beynime beynime vurdu sinir geldi yani 😂 bide bazen alt karnımda ufak ufak sızılar oluyor sizde neler vardı