Ayfersalih28 Ftmnur11 test yapmadınız mı Benim adet olmama 11.gun var ama iğnenin 9.gunundeyim ,merak.ettim erken mi oluyorsunuz aşı olunca adet
Ftmnur11 Ayfersalih28 erken yada geç olunmuyor bildigim kadarıyla.benimki zaten hep düzensiz olur.şu gün adet günüm diyemem hiç bir zaman Geçen sefer iğneden 16 gün sonra olmuştum.testim negatif çıktı şimdi.galiba yine yarın 16.gunde adet olurum
ozge1001 Ayfersalih28 hayır hiç bir sorunumuz yok eşimde test verdi benimde rahim filmi çekildi hormanlar vs hiç bir sorunumuz yok letuve Ovitrelle kullandık aşılama değildi
Ayfersalih28 ozge1001 pancar elma havuç zencefil bir bardak su karıştırıp blenderden gecir onu ic incir ye her gün yürü, yumurtan daha iyi büyüsün kaliteli olsun bol suda ic Soda iç