Civciv123 Kalp atışı 170 ti . İlk gebeliğim erkekti yine aynı yerde kese şeklide aynı size sormak istedim fikri olan varsa yazsın
momkrm19 Yahu şu uygulamada birinin açtığı cinsiyet tahmini postuna başkalarının gelip bana da bakın diye yorumlar atması engellenmeli ya niye kadının postunu işgal ediyorsunuz güzel anneler 😅😅😅
Loveis momkrm19 aynı şeyleri düşünerek postu okudum. Kadın daha bitane cevap almış hemn altina hoopp kendi fotoğrafları yayılmış 😂
Civciv123 momkrm19 erkek yazmış biri ama bana değil üzerime alınıyorum 😀 yokmu tahminleriniz efenimmmmm