yasemin_ysmn Kızlar sat 9 ocaktı. 3 günde bir baktılar. Hatta 7 şubatta da bakmayacaklardı ben aile hekimliğinde verdim kan. beta sonuçlarımı yazıyorum fazla yükselme olmuş sanki? Neden olur böyle ikiz olabilir mi acaba? 4 şubat 104 7 şubat 512 10 şubat 2067
Liddle_mom yasemin_ysmn bazen öyle güzel oluyor beta ben ilk 63.333 le öğrendim 6 haftalıkken🙈 çok güzel dedi doktor deger bebeği koruyo yeterli fazlasıhla demişti seninde öyle gibi
yasemin_ysmn Yazmelegi_ ikiz febelikte beta yüksek oluyor ama bundan çok daha yüksektir herelde. Ben 800 900 falan bekliyodum bi garip hissettim 2bin görünce